Na een korte voorstelling van de twee axendieren leeuw en kameel vatten we de koe bij de horens.We lieten de leerlingen van de andere klassen 'aan den lijve ondervinden' wat leeuwen en kamelen met elkaar hebben.
Dit gebeurde onder de vorm van een spel: rekkers en wielen, dood of levend, kat en muis, ...
We kozen een plekje op de speelplaats en met ons bord in de hand probeerden we zoveel mogelijk kandidaat-spelers te lokken om ons spel te spelen.
En nu maar hopen dat we op deze manier ons steentje hebben bijgedragen om die leeuw of die kameel in elk van ons een plekje te geven.
Wie speelt met ons mee? |
Bedenkingen achteraf...
Ik had wat zenuwen voor het toneeltje.
Het was supertof om te doen!
Met de kleutertjes was het iets moeilijker.
Haninja is een superleuk spel!
Veel kinderen wilden ons spel spelen.
Eén kleutertje kon het wiel een lang stuk voortduwen.
Leuk om reclame te maken voor ons spel!
Het was supertof om te doen!
Met de kleutertjes was het iets moeilijker.
Haninja is een superleuk spel!
Veel kinderen wilden ons spel spelen.
Eén kleutertje kon het wiel een lang stuk voortduwen.
Leuk om reclame te maken voor ons spel!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten